Forum.Legalne.info: Wyposażenie biura - Forum.Legalne.info

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Shoutbox

    Rozszerz pole shoutboxa

Ikona Zaloguj się na forum

    • Login:
    • Hasło:


    Zapamiętaj mnie
  • 2 Stron +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Wyposażenie biura

#21 Użytkownik jest niedostępny   bmxx 

  • Rozgadany
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 73
  • Dołączył: 09-January 15

Napisany 30 June 2017 - 10:27 AM

Ktoś kto zakłada firmę, może postarać się o dofinansowanie na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Oznacza to, że uzyskane środki może przeznaczyć na wyposażenie biura. Mam tutaj na myśli biurko, krzesło, oświetlenie i inne niezbędne rzeczy i akcesoria wykorzystywane podczas wykonywanej działalności gospodarczej. Ktoś kto wykonuje prace biurowe spędza najwięcej czasu na krześle. Odsyłam więc do https://www.ajproduk...rowe/6205400.wf

Witryna na której można znaleźć nie tylko krzesła, ale generalnie meble i akcesoria pod wyposażenie biura i warsztatu.
0

#22 Użytkownik jest niedostępny   parauszek 

  • Nowicjusz
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 3
  • Dołączył: 12-April 16

Napisany 18 July 2017 - 07:17 PM

Jeżeli szukacie materiałów eksploatacyjnych do biura zwłaszcza do metkownic i druku etykiet to znajdziecie je w Rajapack - http://www.rajapack....ania_C1632.html . Ponadto zamawiamy u nich taśmę samoprzylepną z nadrukiem. Można łatwo opracować wzór i złożyć zamówienie nawet w niewielkiej ilości. W ich ofercie jest również taśma magnetyczna, taka z jakiej robi się zdjęcia i gadżety reklamowe na lodówkach.
0

#23 Użytkownik jest niedostępny   Viesia 

  • Gaduła
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 234
  • Dołączył: 15-March 17

Napisany 21 July 2017 - 05:29 AM

Poszukałaby w sieci, z pewnością coś się znajdzie
0

#24 Użytkownik jest niedostępny   Fionnka009 

  • Rozkręca się
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 13
  • Dołączył: 08-August 17

Napisany 30 August 2017 - 08:43 PM

Moja znajoma kupila pare rzeczy do biura na https://yazamco.com.pl/ Dokladnie do dystrybutor wody, bardzo fajna rzecz, mozecie dzieki niemu w kazdej chwili otrzymac zimna i ciepla wode jak i gazowaną. Kupiła także ekspres do kawy. Mysle ze w kazdej firmie, przede wszystkim biurze musi sie takie cos znalezc
0

#25 Użytkownik jest niedostępny   koniczinka 

  • Rozkręca się
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 30
  • Dołączył: 20-May 17

Napisany 16 September 2017 - 10:40 PM

ja swoje biuro w domu umeblowałam na wzor kolekcji z salonu agata https://www.agatameble.pl/gress kompletnie nie mialam koncepcji na to wnetrze, a gdy zobaczylam katalog doslownie zakochalam sie w tym drewnie :) wszystko dostalam na miejscu nawet lampki i dywany. zreszta sprzedawcy sa tak mili, ze doradzaja, proponuja alternatywne rozwiazania - znaja sie i widac ze lubia swoja prace

Ten post był edytowany przez koniczinka dnia: 16 September 2017 - 10:41 PM

0

#26 Użytkownik jest niedostępny   Bartt 

  • Rozkręca się
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 36
  • Dołączył: 05-June 17

Napisany 25 September 2017 - 01:38 PM

Drewno ciepły klimat wprowadza.
0

#27 Użytkownik jest niedostępny   Poziomka66 

  • Rozgadany
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 70
  • Dołączył: 09-March 17

Napisany 26 September 2017 - 12:57 PM

tylko należałoby zadbać o odpowiednia aranżacje , może jakieś ciekawe nowoczesne obrazy na ściany w biurze?
0

#28 Użytkownik jest niedostępny   jaro200 

  • Gaduła
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 171
  • Dołączył: 12-March 16

Napisany 01 October 2017 - 07:17 PM

Drukarka, to podstawowe wyposażenie biura. Tutaj http://drukwfirmie.p...ed-czy-laserowa można się dowiedzieć w jaką powinniśmy zainwestować. Nie warto przepłacać, ani też inwestować w sprzęt, który nie spełni naszych oczekiwań.
0

#29 Użytkownik jest niedostępny   KoalaOla 

  • Gaduła
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 137
  • Dołączył: 15-July 16

Napisany 05 October 2017 - 12:40 AM

Ja w biurze mam kilka powieszonych certyfikatów, obrazów i różnych zdjęć biznesowych. Do eksponowania zdjęć warto zakupić ramki odpowiednich rozmiarów. Wyszukałem świetną okazję ramek do obrazów https://aluramy.pl/ramy-aluminiowe . Są moim zdaniem eleganckie ale niedosadnie- wpasują się w każdą aranżację.
0

#30 Użytkownik jest niedostępny   misia80 

  • Rozgadany
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 79
  • Dołączył: 23-July 17

Napisany 07 December 2017 - 06:38 PM

Na pewno w przypadku biura dobrze jest zaopatrzyć się w pudła archiwizacyjne - dzięki nim, dokumentacja pracownicza przetrwa lata w stanie nienaruszonym... Oczywiście poza pudłami wypadałoby zainwestować w jakiś regał, na którym mogłabyś je przechowywać.
0

#31 Użytkownik jest niedostępny   aniolek84 

  • Rozkręca się
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 15
  • Dołączył: 12-December 17
  • MiejscowośćWarszawa

Napisany 14 December 2017 - 04:00 PM

Jeszcze sztuką jest utrzymać biuro w czystości! Co robicie, aby dbać o swoją przestrzeń w pracy? Jako szefowa zainwestowałam w firmę, która zajmuje się sprzątanie biur (Warszawa) i muszę wam napisać, że jestem bardzo zaskoczona. Pozytywnie, oczywiście. Nie dość, że mniejsze koszty, niż jakbym zatrudniła Panią do sprzątania! To jeszcze szybko i profesjonalnie.
Nic nie relaksuje tak, jak dobry film na wieczór - www.dobryfilmnawieczor.pl
0

#32 Użytkownik jest niedostępny   marta88 

  • Gaduła
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 238
  • Dołączył: 09-January 18

Napisany 19 January 2018 - 09:40 AM

Myślę, że jeśli chodzi o wyposażenie biura to podstawą jest dobry komputer. Warto zastanowić się nad komputerem stacjonarnym z wielu praktycznych względów - chociażby dlatego, że stacjonarne są często szybsze niż laptopy. Moim zdaniem świetnie sprawdzi się taki model: HP Inc. 290MT G1 i3-7100 500/4G/DVD/W10P 1QM93EA. Będzie to dobra inwestycja na lata.
0

#33 Użytkownik jest niedostępny   olapawlik 

  • Nowicjusz
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 5
  • Dołączył: 31-December 14

Napisany 26 January 2018 - 03:06 PM

Bardzo fajne szafy mają tutaj http://szafymetalowe...fy-kartotekowe/ chodzi o to że są wykonane z metalu dzięki czemu posłużą na lata. A przy planowaniu działalności firmy warto brać to pod uwagę.
0

#34 Użytkownik jest niedostępny   twerka 

  • Rozkręca się
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 49
  • Dołączył: 21-March 17

Napisany 21 March 2018 - 05:31 PM

Powiem szczerze, że w biurze powinien znaleźć się system wentylacji. Sami poczytajcie jak to wygląda i jak wygląda sprawa czyszczenia takiego systemu: http://brawent.pl/cz...tylacji-poznan/ . Wydaje mi się, że takie rozwiązanie z całą pewnością będzie istotne dla pracowników którzy w biurze spędzają dużo czasu. Poprawa jakości powietrza z całą pewnością zostanie doceniona przez cały zespół.
0

#35 Użytkownik jest niedostępny   johann 

  • Rozgadany
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 85
  • Dołączył: 02-November 16

Napisany 25 March 2018 - 11:16 AM

Ja ostatnio do biura kupiłem filtr do wody, który znalazłem na stronie http://dafi.pl/produ...ry-przeplywowe/
0

#36 Użytkownik jest niedostępny   marektomicz 

  • Nowicjusz
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 1
  • Dołączył: 06-June 18

Napisany 06 June 2018 - 02:51 PM

Jeśli chodzi o wyposażenie biura to polecam biznesowe rozwiązania i stylowe meble, które zdecydowanie poprawią komfort pracy. U nas w firmie IT mamy fotele Obrotowe Ioo WS KMD31 i naprawdę bardzo dobrze nam się na nich pracuje. Jednak jeśli chodzi o sprzątanie przemysłowe to wolimy kogoś wynająć i korzystamy z usług firmy sprzątającej biura z Zielonej Góry http://akromar.pl
0

#37 Użytkownik jest niedostępny   Wirakocza 

  • Gaduła
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 248
  • Dołączył: 04-July 16

Napisany 17 June 2018 - 11:57 AM

No tak, wygodne miejsca do siedzenia to przy takiej pracy podstawa.
0

#38 Użytkownik jest niedostępny   Bieret 

  • Rozkręca się
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 46
  • Dołączył: 30-May 17

Napisany 16 August 2018 - 10:42 AM

Ja zdecydowałem się jednak na już wyposażone biuro, więc niczym nie musiałem się przejmować. Skorzystałem z biura serwisowanego, a o takim rozwiązaniu można poczytać na https://www.cubecent...a-serwisowane/. To dobra opcja chociażby ze względu na to, że biuro prezentuje się doskonale, więc w razie spotkań z klientami, dbamy o swój dobry wizerunek.
0

#39 Użytkownik jest niedostępny   kliwo 

  • Nowicjusz
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 3
  • Dołączył: 08-October 18

Napisany 08 October 2018 - 12:59 PM

Zgadzam się, że dobra wentylacja jest bardzo ważna dla samopoczucia pracowników. Powinna być jednak dobrze zabezpieczona - z jednej strony przed zanieczyszczeniami, z drugiej - przed pożarem. I właśnie w tym drugim wypadku nieoceniony okazuje się zawór pożarowy. Wygląda w zasadzie jak zwyczajny nawiewnik zamontowany w pomieszczeniu. Jednak jeśli temperatura zacznie wzrastać i przekroczy graniczną wartość, nastąpi automatyczne zamknięcie zaworu. W ten sposób uda się ograniczyć jeden z szybkich sposobów rozprzestrzeniania się pożaru.
0

#40 Użytkownik jest niedostępny   enigma12 

  • Rozgadany
  • Grupa: Użytkownicy
  • Postów: 56
  • Dołączył: 08-July 16

Napisany 03 December 2018 - 10:39 PM

W biurze naprawdę ważne jest oświetlenie :) Sama mam własną działalność i do mojego biura wybrałam lampy wiszące z https://www.castoram...py-wiszace.html . Dobrałam odpwiednie żarówki i dzięki temu mam naprawdę porządne oświetlenie w biurze :) Dobrze mi się pracuje a to jest najważniejsze!
0

Prześlij ten temat:


  • 2 Stron +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych użytkowników


               
           
       
Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

Na naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - więcej o tym w Naszej polityce prywatności. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci Twojego urządzenia.

Akceptuję   Zmiana ustawień